Friday June 26 Updates (Namaz Jome too)

Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#1
What a week it's been.

I can't believe I'm caring about the stupid Friday prayers (no one does even in Iran!). I'll probably fall asleep after 5 minutes. Apparently Ahmad Khatami is zerzering this week, so I don't even know if I'll be listening.

Post all updates here please
 
Jun 18, 2005
10,889
5
#3
Mohsen Rezai changes his mind again and says that he is going to pursue people's complaints through all legal means.

Rezai says that he withdrew his case at Shoraye Negahban just to make sure this is not just about him but the people!!!

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53010

In agha ham ke har rooz nazaresh avaz mishe. One day he sues and files grievances and the second day everything is cool..and we go through this over and over again.
 

Iran-Parast

Bench Warmer
Apr 21, 2008
684
0
Canada
#4
he cant make up his mind on who is going to win this battle, one day he thinks that mousavi and the reformists are down out the next he feels the other way. really a weak personality
 

raminio05

National Team Player
#5
Mohsen Rezai changes his mind again and says that he is going to pursue people's complaints through all legal means.

Rezai says that he withdrew his case at Shoraye Negahban just to make sure this is not just about him but the people!!!

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53010

In agha ham ke har rooz nazaresh avaz mishe. One day he sues and files grievances and the second day everything is cool..and we go through this over and over again.
This could have to do with the Gaudian Council literally mocking him after he withdrew his complaint.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
#6
loool this is funny. is this majles or zoo?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DFiv361ycpQ&feature=player_embedded"]YouTube - ‫نطق علیخانی در دÙ￾اع از میرحسین موسوی‬‎[/ame]
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
#7
I am not sure if this was posted before:

موسوی: یکی تلقی شدن رهبر و ریاست جمهوری به نفع کشور نیست



میرحسین موسوی، نامزد اصلاح***طلب انتخابات ریاست جمهوری دهم، با اشاره به ارتباط رهبری ایران با رئیس جمهوری، گفت: «حمایت رهبری در شرایط عادی از دولت مفید است ولی یکی تلقی شدن رهبر و ریاست جمهوری به نفع کشور نیست».

آقای موسوی که به گزارش سایت کلمه در جمع شماری از جامعه***شناسان سخن می***گفت، اضافه کرد که فشارهای اخیر بر من برای کوتاه آمدن از موضع ابطال انتخابات است. با این حال وی تأکید کرد که نمی***تواند سیاه را سفید و سفید را سیاه اعلام کند.

آقای موسوی در این جمع گفت: «باید صداقت داشته باشیم. راه حل این نیست که از بنده این انتظار وجود داشته باشد چیزی را بیان کنم که به آن اعتقاد ندارم. سرمایه اصلی همه ما صداقت با مردم است.».

وی در عین حال تصریح کرد که «در این شرایط باید مردم احساس کنند که خواسته***هایشان در حال پیگیری است و در عین حال باید از این شرایط آشفته عبور کنیم».

سایت کلمه، یکی از دو وب***سایت اصلی اطلاع***رسانی میرحسین موسوی، به زمان برگزاری این نشست اشاره نکرده است، اما به نظر می***رسد این دیدار در روزهای اخیر و پیش از دیدار این نامزد اصلاح***طلب انتخابات ریاست جمهوری با شماری از اعضای انجمن اسلامی مدرسان دانشگاه***ها در بعد از ظهر روز چهارشنبه صورت گرفته باشد.

دیداری که بر اساس گزارش***ها، بلافاصله پس از آن ۷۰ نفر از شرکت***کنندگان در آن از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

آقای موسوی در دیدار خود با شماری از جامعه***شناسان همچنین تأکید کرد که «به هر حال دولت با وضعیت فعلی با بحران مشروعیت سیاسی روبه***رو خواهد بود.»

آخرین نخست وزیر ایران، در این دیدار همچنین گفت که «جامعه فعلی با جامعه شش ماه پیش بسیار متفاوت است. هم اکنون با جامعه ای جدید روبه***رو هستیم که باید قبل از هر کاری آن را بشناسیم و باید مشخصات، خواسته***ها، نیازهای جامعه جدید بررسی و تحلیل شود».

وی با اشاره به ایجاد خودآگاهی در اقشار میانی جامعه گفت که در وضعیت کنونی «نیازهای قشر متوسط با نیازهای ملی جامعه عجین شده که اگر پاسخ مثبت دریافت نکند سرخودگی بزرگی در جامعه پدید می***آید».

«ایجاد شبکه***ای از تشکل***های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی»

آقای موسوی تأکید کرد: «دولت برای این قشر [میانی] در شرایط فعلی برنامه***ای ندارد و امیدی به آن نیست. باید این انرژی در جایی به کار گرفته شود که در این بین نقش تشکل***های غیردولتی بسیار مهم است».

به اعتقاد آقای موسوی، «برای ایجاد امید و استفاده از ظرفیت طبقات میانی و انرژی آزاد شده، شبکه***ای از تشکل***های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باید به وجود آید و مدیریت رانده شده از بدنه دولت در این زمینه نقش بزرگی بازی کند».
این نامزد معترض به نتایج انتخابات اعلام شده ریاست جمهوری گفت: «حرکت***هایی که این روزها اتفاق می***افتد اگر به خوبی مدیریت نشود امکان مدیریت آن از خارج کشور و افرادی خارج از نظام وجود دارد. باید توجه داشته باشیم مهم***ترین سرمایه ما استقلال است نباید اجازه دخالت به بیگانگان داده شود».

«دسترسی من به مردم محدود شده است»

میرحسین موسوی همچنین خواستار ایجاد فضایی بازتر در صداوسیما شد و افزود که این به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران است که همه امکان ابراز نظر درباره انتخابات را داشته باشند. این موضوع باعث می شود که از این مرحله با موفقیت عبور کنیم وگرنه مشکلات زیادی پیش رو خواهد بود. گفت***وگو یک طرفه و هتاکانه دردی را دوا نمی***کند.

آقای موسوی گفت: «دسترسی من به مردم کاملاً محدود شده است. دو سایت ما با مشکلات فراوانی روبه***رو هستند و انتشار روزنامه کلمه سبز متوقف است و اعضای تحریریه دستگیر شده***اند. روزنامه***های دیگر هم با محدودیت***های جدی روبه***رو هستند. اینها به هیچ وجه به نفع بهبود فضای ملی نیست و فضا را به خشونت بیشتر هدایت می***کند و احتمال مدیریت چنین فضایی به خارج از کشور نیز وجود دارد».

وی به تخریب رسانه***ای بسیار جدی این روزها هم اشاره کرد و افزود: به دلیل عدم قدرت پاسخگویی، این تخریب***ها بیشتر شده است تا حدی که این روزها کلیشه***هایی مانند رابطه داشتن حرکت***های مردمی با بیگانگان و امثال آن مطرح شده است. بنده فکر نمی***کنم هیچ فردی که به وطن خودش و اسلام و انقلاب علاقه دارد نقش بیگانگان را در امور کشورمان تحمل کند.

منبع: رادیو فردا ۴ تیر ۱۳۸۸
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
#8

ازداشت ۴۰ روزنامه***نگار در ایران



دويچه وله : در گزارش «کمیته***ی حمایت از روزنامه***نگاران» که دفتر آن در نیویورک است، گفته می***شود که در دو هفته******ای که از آغاز تظاهرات خیابانی در ایران می***گذرد، ۴۰ روزنامه***نگار بازداشت شده***اند که ۲۵ نفر آنها اعضای تحریریه روزنامه***ی "کلمه سبز" هستند. صاحب امتیاز این روزنامه میرحسین موسوی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد (۱۲ژوئن) است. انتشار این روزنامه به دستور مقام***های امنیتی از روز ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) متوقف شده است.
بنا بر گفته***ی کمیته***ی حمایت از روزنامه***نگاران، نیروهای امنیتی شب دوشنبه ۲۲ ژوئن به دفتر روزنامه***ی کلمه***ی سبز در تهران حمله وهمه***ی کارکنان آن را بازداشت کردند. بازداشت این افراد در شرایطی صورت گرفت که انتشار کلمه***ی سبز متوقف شده بود. علیرضا حسینی بهشتی، از سردبیران روزنامه کلمه سبز در باره***ی بازداشت اعضای تحریریه روزنامه گفته است، کارکنان کلمه***ی سبز برای دریافت دستمزد و نیز برنامه***ریزی برای راه اندازی مجدد آن در دفتر روزنامه حاضر شده بودند. اما ساعتی بعد عده***ای لباس شخصی که ادعا می***کردند ماموران پلیس امنیتی هستند، با شکستن حفاظ وارد ساختمان شده و رایانه***ها و اسناد و لوازم دفتر را همراه کارکنان روزنامه با خود بردند.
به گزارش کمیته***ی حمایت از روزنامه***نگاران، اکثر ۴۰ روزنامه***نگار بازداشت شده ایرانی هستند، اما در میان آنها یک روزنامه***نگار یونانی***الاصل نیز وجود دارد که برای روزنامه***ی آمریکایی "واشنگتن تایمز" کار می***کرد. دست***کم ۶ تن از روزنامه***نگاران پیش از ناآرامی***های اخیر و در آستانه***ی انتخابات بازداشت شده***اند.

کارزار ضدرسانه***ای
در این میان «سازمان گزارشگران بدون مرز» در اطلاعیه***ای خبر داد، تلویزیون دولتی ایران با پخش صحنه******هایی که ادعا می***شود «اعتراف***های بازداشت***شدگان» است، علیه رسانه***های داخلی و خارجی کارزار به راه انداخته است.
در این صحنه***ها افرادی که تلویویزن دولتی ایران آنها را «فریب خوردگان» معرفی می***کند، «اعتراف» می***کنند «تحت تاثیر تلویزیون بی***بی سی و صدای امریکا و دیگر رسانه***های بیگانه در تظاهرات***ها شرکت کرده***اند.»
به گفته***ی گزارشگران بدون مرز، پخش این «اعترافات» در جهت تائید سخنان رهبر جمهوری اسلامی است که اعتراض***های خیابانی را متاثر از «تبلیغات جبهه استکبار» نامیده بود.
گزارشگران بدون مرز در اطلاعیه***ی خود این روش اتهام زنی به رسانه***ها را محکوم می***کند. به گفته***ی گزارشگران بدون مرز، در دو هفته***ی اخیر رسانه***های خارجی برای انجام وظایف خود با محدویت***های متعددی روبرو هستند. «خبرنگاران آنها اخراج و یا از سوی هواداران رژیم در معرض بدرفتاری و خشونت قرار می***گیرند.»
محسنی اژه***ای وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ادعا کرده که خبرنگاران خارجی در کار «جمع***آوری اطلاعات پنهان» بوده***اند. اژه***ای تایید کرده دست***کم یک خبرنگار خارجی دستگیر شده و وسایل یک نفر دیگر ضبط شده و قرار است در مورد آنها تحقیق شود.

درخواست آزادی سیلویا هاراتونیان

همچنین روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس از سوی چندین سازمان مدافع حقوق بشر با شرکت رکسانا صابری برگزار شد که در آن از مقام***های ایران خواسته شد سیلویا هاراتونیان را آزاد کند.
سیلویتا هاراتونیان، یک مسیحی ارمنی متولد ایران و تبعه***ی آمریکا است. او یک سال پیش (۲۶ ژوئن ۲۰۰۸) به جرم مشابه رکسانا صابری در تهران بازداشت و به سه سال زندان محکوم شد. خانواده هاراتونیان می***گویند او برای چهارمین سفر کاری***اش در مورد یک پروژه در زمینه مراقبت***های بهداشتی ‏زنان و زایمان از ارمنستان به ایران آمده بود که در تهران دستگیر شد. تاکنون تمام تلاش***ها برای آزادی این شهروند آمریکایی ایرانی***تبار بی***نتیجه مانده است.
در کنفرانس مطبوعاتی پاریس، ژان فرانسوا ژولیارد دبیراول گزارشگران بدون مرز بار دیگر بر درخواست این سازمان برای حضور خبرنگاران خارجی در ایران تاکید کرد. او گفت: «اگر خبرنگاران در ایران آزاد بودند و آزادی مطبوعات رعایت می***شد در باره وضعیت سیلویا اطلاع***رسانی بیشتری انجام می***شد.» دبیراول گزارشگران بدون مرز افزود: «ما از همه خبرنگاران می***خواهیم که به سفارتخانه***های ایران مراجعه و تقاضای روادید کرده و برای تهیه گزارش به ایران بروند.»

منبع: دویچه وله ۵ تیر ۱۳۸۸
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
#10

تظاهرات همبستگی با معترضان به انتخابات ایران در ۲۰ کشور جهان



نمايندگان و اعضای چهار اتحاديه بين المللی صنفی قرار است روز جمعه در بيش از ۲۰ کشور جهان تظاهراتی را در همبستگی با مردم ايران برگزار کنند.

اين تظاهرات در پی فراخوان کنفدراسيون بين المللی اتحاديه های کارگری، فدراسيون جهانی کارگران حمل و نقل، فدراسيون آموزش بين الملل و فدراسيون بين المللی کارگران صنايع کشاورزی، غذايی و خدمات برگزار می شود.

در اين زمينه، سازمان عفو بين الملل نيز حمايت خود را از برگزاری اين تظاهرات اعلام کرده است.

اين تظاهرات در شرايطی برگزار می شود که با گذشت حدود دو هفته از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوری ۲۲ خرداد، راهپيمايی ها و تجمع های معترضين به معرفی محمود احمدی نژاد به عنوان رييس جمهوری آينده در شهرهای گوناگون ايران ادامه دارد.

معترضین همچنین خواستار ابطال نتایج این انتخابات هستند.

در بيانيه مشترک چهار اتحاديه بين المللی صنفی گفته شده است که شرکت کنندگان در تظاهرات روز جمعه خواستار برقراری عدالت و رعايت حقوق بنيادين برای مردم ايران خواهند شد و با آنان اعلام هبستگی خواهند کرد.

در اين خصوص، گای رايدر، دبير کل کنفدراسيون بين المللی اتحاديه های کارگری، روز پنجشنبه گفت: «ما تمام راه های منطقی برای گفت و گو با دولت ايران و ترغيب آن به رعايت حقوق بنيادين بشر و اتحاديه ای را به کار بسته ايم. اما پاسخ مقام های ايرانی با سرکوب و بازداشت همراه بوده است.»

وی اضافه کرد: «با شکست اين گفت و گو ها، در انظار عمومی عليه آنچه که در ايران روی می دهد، اعتراض می کنيم.»

فرد وان ليووان، دبير کل فدراسيون آموزش بين الملل، بزرگترين اتحاديه معلمان در جهان، نيز گفت: «اتحاديه های صنفی در جهان بسيج شده اند تا مخالفت خود را با آنچه در ايران صورت گرفته است، و همچنين آنچه که برای سرکوب آرمان های مردم انجام گرفته است، بيان کنند.»

ديويد کاکرافت، فدراسيون جهانی کارگران حمل و نقل، نيز اعلام کرد که «اتحاديه های صنفی روز جمعه به دولت ايران نشان خواهند داد تا چه اندازه در جهان بی اعتبار است و جهانيان درباره سرکوب ها و خشونت های صورت گرفته در ايران چگونه می انديشند.»

«اتحاديه های صنفی در جهان بسيج شده اند تا مخالفت خود را با آنچه در ايران صورت گرفته است، و همچنين آنچه که برای سرکوب آرمان های مردم انجام گرفته است، بيان کنند.»

دبير کل فدراسيون آموزش بين الملل

همچنين رون اوزوالد، دبير کل فدراسيون بين المللی کارگران صنايع کشاورزی، غذايی و خدمات، گفت:« ما به عنوان اتحاديه های صنفی تلاش طولانی مدتی برای احيای حقوق کارگران ايران داشته ايم و اين مبارزه ادامه خواهد يافت تا حقوق آنان به رسميت شناخته شود.»

در ساليان اخير، اتحاديه های بين المللی صنفی بارها اقدام به برگزاری روزهای همبستگی با کارگران ايران و همچنين تظاهرات کرده اند.

نامه چهار اتحاديه بين المللی صنفی به آيت الله خامنه ای

اين چهار اتحاديه بين المللی صنفی روز چهارشنبه نيز در نامه ای به آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، همبستگی ۱۷۰ ميليون عضو خود را با کارگران ايرانی که در تظاهرات روزهای اخير در ايران شرکت کرده اند، اعلام کردند.

در اين نامه با اشاره به خواست کارگران و مردم ايران برای به اجرا در آمدن حقوق بنيادين دموکراتيک خود نوشته شده است که آزادی بيان، آزادی اجتماعات و آزادی تشکل يابی بايد در ايران و به سود مردم به اجرا در آيد.

کنفدراسيون بين المللی اتحاديه های کارگری، فدراسيون جهانی کارگران حمل و نقل، فدراسيون آموزش بين الملل و فدراسيون بين المللی کارگران صنايع کشاورزی، غذايی و خدمات همچنین در نامه خود از «سرکوبی شديد» تظاهرات مسالمت آميز مردم ايران در روزهای اخير، که بر اساس گزارش ها، شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است، به شدت انتقاد کردند.

در اين نامه گفته شده است که اعضای اتحاديه های بين المللی صنفی در همبستگی با برادران و خواهران خود و تلاش شان برای برخورداری از حقوق بشر و حقوق اتحاديه ای روز جمعه تظاهرات می کنند.

اين چهار اتحاديه بين المللی صنفی در پايان نامه خود به رهبر جمهوری اسلامی ايران، درخواست هايی را مطرح کرده اند.

به رسميت شناخته شدن آزادی بيان برای تمام ايرانيان، توقف تمامی اشکال سرکوب ها متوقف شوند، آزادی تمامی فعالان کارگری، به رسميت شناخته شدن تمام اتحاديه های مستقل کارگری و اجرای تمامی بندهای کنوانسيون های سازمان بين المللی کار، آی ال او، در ارتباط با کارگران ايران از جمله اين خواسته ها هستند.

تاکنون گزارشی در مورد پاسخ آيت الله خامنه ای به اين نامه منتشر نشده است.

منبع: رادیو فردا ۴ تیر ۱۳۸۸
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
#11

ناآرامي***هاي اخير؛ علت كمبود سيب******زميني

ناآرامي***هاي اخير در همه ***چيز تاثير گذاشته و در مسائل اقتصادي نيز ما نمونه***هاي مشابهي داشتيم.
حسين اردستاني، معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي استان تهران در گفت***وگو با ايلنا در رابطه با كمبود سيب***زميني در بازار و عدم عرضه آن در ميادين ميوه و تره***بار گفت: اين مشكلات زمان زيادي طول نخواهد كشيد و به زودي حل و رفع خواهد شد. در استان تهران سيب***زميني بهاره كم است و بايد از ساير شهرها تامين شود و از آنجايي كه سيب***زميني بهاره از شهرهاي غرب استان تهران مانند همدان، اردبيل، اصفهان و جيرفت به تهران مي***آيد، كمي با مشكل روبرو شده***ايم.
وي علت كمبود سيب***زميني در اين زمان را تغييرات آب و هوايي‏، مشكلات در توزيع و حمل و نقل و همچنين ناآرامي***هاي اخير پس از انتخابات دانست.

Weather, problem with transportation and distribution, and the riots are blamed for lack of potatoes in Tehran, how about the excessive potato give away by AN's camp before the election?!!
 
May 12, 2007
8,093
11
#12
نوه امام خمینی به اپوزیسیون پیوست

خبرگزاری «ریا نووستی» : "حسن خمینی" نوه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به اپوزیسیون پیوسته و پیشنهاد داد که فعالان لیبرال را در آرامگاه امام خمینی، پدربزرگ خود در جنوب تهران جمع کند که این چالشی بزرگ برای حکومت کشور است.
به گزارش «ریا نووستی» از روزنامه روسی ایزوستیا، آیت الله علی منتظری که طی 8 سال اخیر بخاطر انتقادات خود از مقامات کشور تحت بازداشت خانگی می باشد نیز به حمایت از مخالفین احمدی نژاد برخاسته است. منتظری خواستار تشکیل "دولتی راستگو شد که بتواند کشور را از بحران کنونی خارج کند". وی به آیت الله خامنه ای و احمدی نژاد هشدار داد که "اگر رژیم های مقتدر تظاهرات عادلانه مردم را سرکوب کنند، سقوط خواهند کرد".
Age khomeini khodesham zende bood. Ena tekon nemikhordan
 
May 12, 2007
8,093
11
#13
دکتر محمد تقی کروبی در گفتگو با مشروطه نیوز اهداف راهپیمایی روز جمعه را چنین برشمرد:
۱- پاسداشت خون شهدای کوی دانشگاه و شهدای راهپیمایی های اخیر در سراسر ایران
۲- آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی در بند
۳- رساندن پیام اعتراض تمامی مردمی که نسبت به آرائشان خیانت شده است
۴- اعلام درخواست ابطال نتیجه انتخابات
دکتر کروبی در بخشی از این مصاحبه افزود: از تمامی افرادی که احساس میکنند که جمهوریت کشور زیر سوال رفته دعوت میکنیم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی زمینه ابطال انتخابات را فراهم آوریم و از مردم میخواهیم جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی رسانه ها ازجمله صدا و سیما؛ با نمادهای عزاداری و لباس مشکی در این مراسم حضور یابند. در پایان این مراسم بیانیه ای مبنی بر خواسته های مشروع مردم قرائت خواهد شد.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
#15
مراقب باشید ... دوستانی كه از
yahoo
استفاده می***كنند، جدیداً سازمان امنیت اقدام به ارسال ایمیلی با عنوان «كارت اینترنت مجانی» بصورت گسترده نموده است. اگر ایمیل را باز كنید یك برنامه
KeyLogger
با حجم 32 كیلیو بایت در آن است كه به محض نصب آن تمامی چیزهایی كه تایپ می***كنید بصورت اتوماتیك هر 20 دقیقه یكبار به آدرس
research @ irantelecom.ir
فرستاده می***شود. پس مراقب باشید كه این ایمیل را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی باز نكنید.

Plz spread the words. Thanks
 

MohammadLin

Bench Warmer
Aug 9, 2004
1,696
0
#17
according to http://twitter.com/samanehmousavi:

امام موقت جمعه به سخنان آیت الله خامنه ای در هفته گذشته رجوع کرد
حجت الاسلام خاتمی در نماز جمعه گفت همه باید در برابر قانون تمکین کنند
وی خواستار مجازات سران اغتشاشات شد
 
Dec 12, 2002
8,517
1
usa
#18
did they cancel friday prayer for konkoor sartasari ?.
btw, cnn has been showing micheal jackson( RIP) .
however khamenie is not in tehran anyway .maloum nist kodoom goori ye ast.
 
May 12, 2007
8,093
11
#19
سخنگوي شوراي نگهبان: هيچگونه تقلبي در اين انتخابات شكل نگرفته است

ایلنا: سخنگوي شوراي نگهبان با بيان اينكه تمامي گزارش***ها و شكايات كانديداهاي معترض، بررسي شده است، از انتشار گزارش جامع شوراي نگهبان، در پايان مهلت رسيدگي به شكايات خبر داد.
به گزارش ايلنا، عباسعلي كدخدايي در گفت***وگو با خبرنگار شبكه خبري پرس.تي.وي با اشاره به روند بررسي شكايت***ها در شوراي نگهبان، اظهار داشت: بر اساس آنچه كه در ده روز گذشته انجام شده، كار بررسي***ها تقريبا تمام شده است اما مصلحت ديده شد كه فرصت بيشتري را در اختيار كانديداهاي محترم قرار دهيم.
وي افزود: تمديد مهلت رسيدگي به شكايات رسيده از سوي كانديداها، براي ايجاد اطمينان بيشتر در بين هواداران كانديداهاي محترم و نيز يك نوع اعتمادسازي بود.
سخنگوي شوراي نگهبان در عين حال گفت: بر اساس بررسي***هاي انجام شده در ده روز گذشته، بجز تخلف***هاي كوچكي كه عموما در هر دوره از انتخابات ديده مي***شود، هيچگونه تخلف عمده***اي مشاهده نشده است و ما به يك انحراف عمده در انتخابات رياست***جمهوري نرسيده***ايم.
 
May 12, 2007
8,093
11
#20
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=l0IybmmPz1U&feature=fvw"]YouTube - Iraqis blame Tehran for their country's turmoil - 20 June 09[/ame]