Khatami Shakes Hands with Woman!

Whizz

National Team Player
Oct 27, 2002
4,850
0
Over Here, you?
#2
Clinton had his people to answear back to...Khatami had his people to answear back to LOLOL
Did you have sex with another women??? ...... Did you shake a womens hand????????!!
 

navid007

Bench Warmer
Jul 23, 2005
1,437
0
42
#9
here is the video of him shacking hand with some italian women !! i found it on youtube ;)

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=CjE8RJ8g43o[/MEDIA]

i guess IRI is getting Fariba ready for next presidential election... and the next level of freedom he's gonna offer is freedom of shacking hand with women !! mellate iran bayad khar bashan age ye bar dige be in ray bedan...
 
Aug 27, 2005
8,688
0
Band e 209
#10
Motion to خلع لباس Khatami:

سایت خبری اندیشمندان: تعدادی از طلاب جوان در اعتراض به آنچه "هتك حيثيت روحانيت" و انتشار "فیلم دست دادن خاتمی در ایتالیا" توسط سید محمد خاتمي می خواندند ، مقابل دادگاه ويژه روحانيت مشهد تجمع و شكايتی را علیه رئیس جمهور سابق به این دادگاه تسليم كردند.

بنا به اخبار رسیده به خبرنگار سرویس سیاسی اندیشمندان: طبق اطلاعات کسب شده این تجمع توسط نزدیکان آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه امام خمینی و به تحریک یکی از نویسندگان نوظهور (ف. رجب) ساماندهی شده است..



به گفته ی منابع مطلع ، به جز تعدادی طلاب جوان ، گروهی از اهالی یک مسجد در نزدیکی دادگاه ویژه روحانیت نیز در این تجمع حضور یافتند.

تجمع*كنندگان پلاكاردهايي با مضامين "خلع لباس محمد خاتمي، اعاده حيثيت از روحانيت، اعاده حيثيت از ملت ايران"، "دادگاه ويژه روحانيت سكوت مكن"، "محمد خاتمي ننگ ملت ايران، ننگ روحانيت"، "اعاده حيثيت از لباس پيامبر"، "دست دادن با زنان نامحرم (محمد خاتمي)، عاقبت تساهل و تسامح ليبرالي" در دست داشتند.

در اين تجمع شعارهاي "الله اكبر"، "لا اله الا الله"، "دادگاه روحانيت واكنش واكنش"، "مرگ بر دشمن روحانيت" و ... داده شد.

آنها در در پايان اين تجمع بيانيه* ای را علیه خاتمی قرائت کردند .

در این بیانیه آمده است: "...کسروی ظاهرا یک روحانی بود! تقی**زاده هم که ظاهرا روحانی بود در ادامه راه غرب**پرستی او، گوی سبقت را از فاحشه*های سیاسی ربود و به اسلام و ایران تا توانست خیانت روا داشت. باز هم داشته*ایم کسانی را که با سوء استفاده از لباس روحانیت به اسلام خیانت کرده**اند و رذیلت را برای خود خواستند.

شریعتمداری که فتوای به قتل امام و تایید کودتای نوژه را داد و منتظری که خون به دل روح الله عزیز کرد از همین قماشند. کدیور که با واژگونه فهمی دین، اسلامیت نظریه*ي ولایت فقیه را زیر سوال برد و اشکوری که ملعونانه دست در دست دریوزگان غربی و غرب*گرا علیه ولایت و اسلام موضع گرفت، نیز از همین قماشند. اینان نه حجة الاسلامند و نه آیة الله، که مشتی نفس**پرست و قدرت طلبند... دزدانی در لباسی مقدس که ساده*دلان و بی*اطلاعان را می*فریبند و غرض*ورزان و دشمنان را خواسته و ناخواسته یاری می*رسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است:"«محمد خاتمی» نیز یکی از همان قماش است که متاسفانه با امکانات مالی و تبلیغاتی فراوان داخلی و خارجی، از این لباس، نهایت سوء استفاده را کرده و می*کند... او اخیرا در سفری به ایتالیا اقدام به گناه علنی لمس بدن اجنبی و مصافحه با چند زن بی*حجاب کرد. بی*حیایی و بی شرمی او آنچنان زیاد بود که به راحتی حتی در مقابل دوربین*ها با چشم*درگی در مقابل نامحرمان بی*حجاب ایستاد و به آرامی دستان آنان را فشرده و با آنان خندید و گنه*کاری و فسق پنهانی خود را به همه نمایاند.

او لیاقت لباس مقدس پیامبر را ندارد و او روحانی نیست بلکه عملکرد او جز ضربه*زدن به روحانیت و اسلام و ایران نیست. هنجارشکنی و اباحه*گری او، باید در دادگاه صالحه*ای بررسی شود و این لباس مقدس از شر او راحت شود. دادگاه ویژه روحانیت اگر به این وظیفه خود عمل نکند فقط خشم خدا و مردم متدین را برای خود خریده است...»

 

mashdi

Football Legend
Sep 29, 2005
39,274
1
#11
Motion to خلع لباس Khatami:

بنا به اخبار رسیده به خبرنگار سرویس سیاسی اندیشمندان: طبق اطلاعات کسب شده این تجمع توسط نزدیکان آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه امام خمینی و به تحریک یکی از نویسندگان نوظهور (ف. رجب) ساماندهی شده است
موتوری جان
غلط نکنم ،این " ف.رجب " همون فاطمه رجبی است.معروف به فاطمه ارّه
این آبجی تاحالا چند بار خواسته لباسهای ِ طرف را دربیاره
فکر کنم بهش نظر داره

:فاطمه رجبی ، همونیه که پارسال گفت
" اگر جان بدهم برای این تحفه الهی ( احمدی نژاد) کم است "


" یک کتاب هم نوشته ( یا براش نوشتن ) به اسم : " احمدی نژاد، معجزه هزاره سوم


برای انبساط ِ خاطر ، شدیدأ توصیه می کنم به وب سایتش یک سری بزنید
http://www.fatemehrajabi.com/
 
Last edited:
Aug 27, 2005
8,688
0
Band e 209
#12
عمو مشدی.

آدم وقتی مطالب این فاطمه ارّه رو میخونه به خودش میگه خدا پدر خلخالی و لاجوردی رو بیامرزه. چه معجونیِ این یکی؟ وای به حال اون مرد بدبخت که شبا باید با این زنیکه جماع کنه. یا حضرت عباّس​
 

mashdi

Football Legend
Sep 29, 2005
39,274
1
#13
عمو مشدی.​



آدم وقتی مطالب این فاطمه ارّه رو میخونه به خودش میگه خدا پدر خلخالی و لاجوردی رو بیامرزه. چه معجونیِ این یکی؟ وای به حال اون مرد بدبخت که شبا باید با این زنیکه جماع کنه. یا حضرت عباّس
موتوری جان
به قول ِ قدیمی ها ، این آبجی خیلی " عتیقه " است
ولی اون مرد ِفلک زده ، کسی نیست جز غلامحسین الهام
بُلبُل ِ سخنگوی دولت احمدی نژاد و وزیر دادگستری

گشتم ، گشتم ، و با بدبختی زیاد عکسی را از این معجون پیدا کردم
با اجازه ی آقاش ، این هم عکس ِفاطمه رجبی " متعلقه " ی غلامحسین الهام
 

Attachments

Last edited:

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#14
عمو مشدی.​



آدم وقتی مطالب این فاطمه ارّه رو میخونه به خودش میگه خدا پدر خلخالی و لاجوردی رو بیامرزه. چه معجونیِ این یکی؟ وای به حال اون مرد بدبخت که شبا باید با این زنیکه جماع کنه. یا حضرت عباّس
What about the poor lice that have to live in her pubes?
 
Jun 18, 2005
10,889
5
#15
Isnt Elham the same guy who undermined AhmadiNejad's order when he said women should be allowed to stadiums? He is sokhangooye dolat, so how can he even undermine or oppose the decision of the head of dolat?
 

Niloufar

Football Legend
Oct 19, 2002
29,626
23
#16
haha,thanx for the videos guys. gotta love life with youtube!! it reveals all the secrets out there!!

bichare dahane Kiarostamio service kardan couple of yrs ago, when he shaked hand with a French film jury at Cannes, let Khatami take the same thing.. bebine che maze mide vaghti be mardom gir midan!
 

mashdi

Football Legend
Sep 29, 2005
39,274
1
#17
Isnt Elham the same guy who undermined AhmadiNejad's order when he said women should be allowed to stadiums? He is sokhangooye dolat, so how can he even undermine or oppose the decision of the head of dolat?
بعد از سخنان ِ احمدی نژاد ، آقایان علما و مراجع ناراحت و پریشان شدند
گفته شد حتی بعضی از مراجع در قم، اون روز ناهار نتونستند بخورند
(آخی ، دلم سوخت )
:مصباح هم گویا به احمدی نژاد پیغام محرمانه داده بود که
ناموس شیعه ، چه معنی داره توی استادیوم نعره بزنه : دایی دوستت داریم
دایی ، خواهر و مادَر ِتو
روبرو آماده باش
شیر سماور
و از این حرفا

الهام هم اومد قضیه را ماست مالی کرد رفت پی ِ کارش

فاتحه