LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

SirAlex

National Team Player
May 6, 2007
AN's twin brother?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PhGgcPZJjkY"]YouTube - Ahmadinejad's twin brother[/ame]

Jan 29, 2004
دوستان لطفا هه هه کردن و خندیدن خود را در ترد***های دیگر ابراز بفرمایید. وقتی*** هموطنان شجاع ما در ایران مبارزه میکنند مسخره بازی از این جور بسیار سبک و خجالت آور است. از همکاریتان قبلا تشکر میکنم.

SirAlex

National Team Player
May 6, 2007
jenab e Chief

shoma az vaghti pankeh too saret khord inghad ghaat zadi ya ghablesh ham haminjori boodi? ;)

BTW chera "Thanks" haat ro paak kardi pas?

Jan 29, 2004
jenab e Chief

shoma az vaghti pankeh too saret khord inghad ghaat zadi ya ghablesh ham haminjori boodi? ;)

BTW chera "Thanks" haat ro paak kardi pas?
جانم شما این روزها مثله نقل و نبات اینجا پست میکنی فکر میکنم بد نباشد یه کم استراحت کنی*** و اجازه بدی دیگران هم نفسی تازه کنند. متشکرم

BTW, I did not remove any "thanks", all those were sincere expressions of gratitude for the contribution of posters here. I think the owners of the site removed them and further they disabled the capability for me to thank the honorable posters here any longer :--confuse

The_Referee

National Team Player
Mar 26, 2005
Jabolqa Opposite Jabolsa
BTW, I did not remove any "thanks", all those were sincere expressions of gratitude for the contribution of posters here. I think the owners of the site removed them and further they disabled the capability for me to thank the honorable posters here any longer :--confuse
دستشون درد نکنه که بدجوري فکر ميکردي مثل ده نمکي بانمکي