TM Iran Information Thread

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,508
3,341
پورعلی‌گنجی و بیرانوند هم از معترضان حمایت کردند
مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند نیز به جمع بازیکنان تیم ملی پیوستند که در واکنش به اتفاقات اخیر، از معترضان در ایران حمایت کردند.
مرتضی‌ پورعلی‌گنجی در اینستاگرام، در متنی با هشتگ مهسا امینی نوشت: «اتفاقاتی که افتاد واقعا دردناک، غم‌انگيز و ‌باورنکردنی بود و‌ همچنان باورش برامون سخته …»
علیرضا بیرانوند نیز با انتشار عکسی از خودش و علی کریمی که این روزها به دلیل حمایت‌هایش از معترضان با حملات گسترده طرفداران حکومت روبه‌روست، نوشته است: «صدای انبوه مردم، صدای خداست.»
 

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,508
3,341
مهدی طارمی: کسی که برای شادی هموطنانش می‌جنگد طاقت دیدن ناراحتی‌شان را نخواهد داشت

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار پستی در اینستاگرام، به حواشی اخیر واکنش نشان داد و نوشت: نیازی به نوشتن نیست که من هم یکی از این مردمم و با خواندن و دیدن انتقادات ناراحت نمی‌شوم. چون مرا از خودتان می‌دانید.
مهدی طارمی در ادامه نوشت: وظیفه و شغل من شاد کردن مردم است. کسی که برای شادی هموطنش می‌دود و می‌جنگد، طاقت دیدن ناراحتی آن‌ها را نخواهد داشت. اتفاقات اخیر در شان مردم ایران نیست. از دیدن اتفاقات، خصوصاً بدرفتاری و خشونت با زنان شرمنده شدم. مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را با چه زبانی بیان کنند که شنیده شود؟ خشونت و استفاده از زور هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
 

footy

Elite Member
Aug 28, 2019
4,142
841
Marina Dool Rey
Last edited: