To the members of ASP, Mehr (pedophiles)

Jun 18, 2005
salam dostane aziz
GNERAL PARSAIAN promised that he gonna free iran in 39 days (35)
now all the world are know who is the GENERAL PARSAIAN
some people here was making fun of our leader
he(GENERAL PARSAIAN) promised before 2 years that HE gonna free iran in OCTOBER 2ED 2004 and so many people in paltalk and yahoo and other internet sites WAS thinking that is a joke but you gonna see we ( MEHR ORGANIZATION ) are not joking we creat an army before 4 months for it
ITS SURPRISE FOR YOU? YOU DONT BELIVE IT? YOU THINK ITS A JOKE ?
than wait till OCTOBER THE 2ED 2004 AT ZERO HOUR.

http://members.boardhost.com/abadan/msg/2696.html

Other google searches for General Parsaian brought up hits such as "Dastane khoobe sex ba maman", "sex ba heyvanat" and "dastane man va zane doostam".

Honestly given that General Parsaian is only supported by the likes of Ashtar, chief, and REZA I am not surprised by those search results.

You all should get checked out by a mental dr.

May 9, 2004
salam dostane aziz
GNERAL PARSAIAN promised that he gonna free iran in 39 days (35)
now all the world are know who is the GENERAL PARSAIAN
some people here was making fun of our leader
he(GENERAL PARSAIAN) promised before 2 years that HE gonna free iran in OCTOBER 2ED 2004 and so many people in paltalk and yahoo and other internet sites WAS thinking that is a joke but you gonna see we ( MEHR ORGANIZATION ) are not joking we creat an army before 4 months for it
ITS SURPRISE FOR YOU? YOU DONT BELIVE IT? YOU THINK ITS A JOKE ?
than wait till OCTOBER THE 2ED 2004 AT ZERO HOUR.

http://members.boardhost.com/abadan/msg/2696.html

Other google searches for General Parsaian brought up hits such as "Dastane khoobe sex ba maman", "sex ba heyvanat" and "dastane man va zane doostam".

Honestly given that General Parsaian is only supported by the likes of Ashtar, chief, and REZA I am not surprised by those search results.

You all should get checked out by a mental dr.
دوست گرامی
خوب یک نفر امده به اسم بهزاد و در مورد وعده ای از ژنرال چیزی نوشته است
انزمانها حزب برنامه هایی داشت بعدها یکی از نزدیکان سرهنگ مرزبان رامکلف کردیم تا فتح الله خالقی یزدی
که بعدها به اهورا پیروز یا همان هخا معروف شد
را علم کنیم تا ببینیم این برنامه تا چه حد ممکن است پیش برود
بدون اینکه حزب یا سران ان در ظاهر مستقیما در این کار دستی داشته باشند
ژنرال بعد از اینکه دید هخا بدرد این کار نمی خورد چون از جایی اب میخورد که ژنرال موافق نبود
او را کم کم محو کرد
الان شما بعد از این همه سال امده اید این را زده اید که چه ؟
یعنی با این کار ثابت شد که موسوی بیشتر از احمدی نژاد رای اورده ؟
بنده چند بار گفتم باز هم می گویم خواهش میبکنم چیزی در مورد حزب در سایت پست نکنید
چون اگر مشکلی برای من یا کسی از اعضای حزب بخاطر اینکار شما بوجود اید
تنها ما چند نفر را نخواهد گرفت
جریان بزرگتر از ان است که بشوخی می گیرید یا می خواهید من را در این سایت منفور کنید
اگر بار دیگر این کار انجام شد و من نتوانستم اینجا چیزی پست کنم و اتقاقات دیگری رخ داد مقصر شما هستید جناب فوتبال ایرانی

بله جانم

IranZamin

IPL Player
Feb 17, 2006
As I said in another thread: It's downright amazing that someone who is at best a schizophrenic and at worst a lying charlatan has gotten this much attention on this site.

This isn't even funny anymore. It's just pathetic. People are playing right into this lunatic's hand. Some of us really need to wake the hell up.:rolleyes:

May 9, 2004
As I said in another thread: It's downright amazing that someone who is at best a schizophrenic and at worst a lying charlatan has gotten this much attention on this site.

This isn't even funny anymore. It's just pathetic. People are playing right into this lunatic's hand. Some of us really need to wake the hell up.:rolleyes:
تو خودت چرا اومدی و پست کردی ؟!!!ا

و من از فوتبال ایرانی خواهش میکنم این ترید را دلیت کنند

Jul 7, 2009
General Parsaıan ıs schızophrenıcç I am new to thıs forum but I know hım from another sıte.
General ıs full of lies and lies and lies. Nothing he says has any value. He is a megalomaniac who loves hımself.
Threads like thıs only make his ego grow bıgger. What a fcukıng loser.
İn the other site he did the same. he pretended to be something he wasnt and i am not sure what his purpose is.

If you guys google hezbe mehre, or Mehr Party, or anything like that, you will find nothing/ You'd think for a big party that General talks about they'd at least have a website?!!!!!!
And all this what he says about not posting anything here about the hezb is BULLSHIT. Why NOT? WHY NOT POST ANYTHING HERE ABOUT THE PARTY?

İ suggest to the forum admınıstrators to deal wıth thıs guys asap or he wıll ruin the sıte. On reflection the guy has been here for year as it seems so why they haven't dealt with his bullshit?

be gole khode general aagelan danand ;)

Last edited:
May 9, 2004
General Parsaıan ıs schızophrenıcç I am new to thıs forum but I know hım from another sıte.
General ıs full of lies and lies and lies. Nothing he says has any value. He is a megalomaniac who loves hımself.
Threads like thıs only make his ego grow bıgger. What a fcukıng loser.
İn the other site he did the same. he pretended to be something he wasnt and i am not sure what his purpose is.

If you guys google hezbe mehre, or Mehr Party, or anything like that, you will find nothing/ You'd think for a big party that General talks about they'd at least have a website?!!!!!!
And all this what he says about not posting anything here about the hezb is BULLSHIT. Why NOT? WHY NOT POST ANYTHING HERE ABOUT THE PARTY?

İ suggest to the forum admınıstrators to deal wıth thıs guys asap or he wıll ruin the sıte. On reflection the guy has been here for year as it seems so why they haven't dealt with his bullshit?

be gole khode general aagelan danand ;)
جناب فلینت
اول از هرچیز عضویت شما را در ای اس پی تبریک میگویم
دوما دوست گرامی شما بنده را از چه سایتی می شناسید؟
و اگر دروغ نمی گویی می توانید چند پست از من که انجا دروغ گفته ام را اینجا برای دوستان پست کنید؟
البته که می دانم نمی کنید
چون شما یک دروغگو بیش نیستید
سوم حزب مهر احتاج به شما ندارد که ان را تایید کنید یا رد
سایت حزب مهر از قدیمترین سایت های ایرانی است
یعنی سایت هم داریم که این دروغ دیگر شماست
دورغ دیگر تو این است که می گویید تازه با این فوروم اشنا شدی و بعد
می گویید به قول خودت عاقلان دانند
اخه ادم حسابی که بلد نیستی حتی دروغ هم بگویی من فقط در این سایت
از دو کلمه عاقلان دانند استفاده میکنم
در سایتهای دیگر کلمات دیگری را به کار می برم
چهارم خدا را شکر تازه امدید و برای ادمین های سایت تکلیف تعیین میکنید
حتما بعد از مدتی ادعای مالکیت سایت را خواهید کرد
بعدا به من می گوید مگالومانیاک و شیزوفرنیک
:1:
عجب توت فرنگی خلهایی پیدا میشن بخدا یکی میره یکی دیگه جاش رو پر میکنه

masoudA

Legionnaire
Oct 16, 2008
There is a Mehr Oraganization, I know them - has nothing to do with this guy. In fact his use of the name is probabaly to discredit the real Mehr Org., as often done by IRI.

May 9, 2004
There is a Mehr Oraganization, I know them - has nothing to do with this guy. In fact his use of the name is probabaly to discredit the real Mehr Org., as often done by IRI.
اها
پس شما می فهمید
باز هم خدا را شکر
در مورد اینکه حزب به من ربط دارد یا نه

عاقلان دانند و ژنرال

بله جانم

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
Dear Iranians,

We have many more important obstacles to face rather than wasting time with this General and company. Please do not waste your precious time with such members as their whole goal is to waste our time.

IranZamin

IPL Player
Feb 17, 2006
We have many more important obstacles to face rather than wasting time with this General and company. Please do not waste your precious time with such members as their whole goal is to waste our time.
Tell that to those who were still "debating" with the deranged nimrod and his several sock puppet names even after he was exposed and humiliated.

dige shooresho dar avordin baba! Over the past couple of years countless threads have been flushed down the toilet and numerous people have been banned because of a troll with multiple personality disorder! A troll that has been kicked out of every single site he's set foot in, but has somehow been given a free pass to use this place as his personal playground.

Pathetic.

Jul 7, 2009
jenaab General,
shoma khodet khoob midooni on site dige chie. esmesh hast pfdc va shoma sal haye saal dar anja post mikardid. man na vaght daram va na hosele ke beram donbale darivari haye shoma anja begardam va inja post konam. agar ham bokonam mesle alaanba 2 ta doroog harfam ro rad mikoni. baraye shoma doroog goftan mesle ab khordan boodeh va hast.

anja ham az hezbe mehr sohbat mikardid vali dar avval kami shahi ham boodid. yek moddat ham az regime iran tarafdari mikardi. onja ham tekke kalaamet hamin bale janam bood.

jenaab, chera khodetro intori zaye mikoni? chera fekr mikoni ke ba doroog goftan mitooni digaran ro gomrah koni. nazar inja ham bi etebaar beshi. akhe in hame hile va neyrang baraye chi? chera forum hayeinterneti ingadr barat mohem hastand? chera in hame doroog?

agar yadet bashe dar on site dige hame behet mikhandidand. maloom shod ke oghdeye shohrat ro dari. baba dast vardar mard. pir shodi dige in kar haro bezar kenar.

Last edited:
May 9, 2004
jenaab General,
shoma khodet khoob midooni on site dige chie. esmesh hast pfdc va shoma sal haye saal dar anja post mikardid. man na vaght daram va na hosele ke beram donbale darivari haye shoma anja begardam va inja post konam. agar ham bokonam mesle alaanba 2 ta doroog harfam ro rad mikoni. baraye shoma doroog goftan mesle ab khordan boodeh va hast.

anja ham az hezbe mehr sohbat mikardid vali dar avval kami shahi ham boodid. yek moddat ham az regime iran tarafdari mikardi. onja ham tekke kalaamet hamin bale janam bood.

jenaab, chera khodetro intori zaye mikoni? chera fekr mikoni ke ba doroog goftan mitooni digaran ro gomrah koni. nazar inja ham bi etebaar beshi. akhe in hame hile va neyrang baraye chi? chera forum hayeinterneti ingadr barat mohem hastand? chera in hame doroog?

agar yadet bashe dar on site dige hame behet mikhandidand. maloom shod ke oghdeye shohrat ro dari. baba dast vardar mard. pir shodi dige in kar haro bezar kenar.
دوست عزیز
بنده هنوز هم طرفدار پادشاهی هستم
و من هیچوقت در انجا طرفداری رژیم را نگرفتم دروغ نگو جانم اگر گرفتم بروید و پست های بنده را اینجا بزنید
چرا دروغ می گویید عزیز م ؟؟؟
اصلا بله جانم هم نمی گفتم
شما اول امدید و گفتید عاقلان دانند می گفتنم الان حرفت را عوض کردی
راست می گویند دروغگو فراموش کار است
انجا امضای من صورتک ترسان بود
یادت رفته؟
یعنی چه عقده شهرت را داری ؟
اگر عفده شهرت داشتم میرفتم یک فیلم سکس بازی می کردم و فردا از اوباما هم مشهور تر می شدم
چه حرفهایی میزنید شما
اول امدید دروغ گفتید و تهمت ناروا زدید الان امده اید باز چرت و پرت می گویی ؟

اوکی موسوی بیشتر ازاحمدی نژادرای اورده
حالا ولمون کن به کارمون برسیم

Oct 18, 2002
here
www.apfn.org
General jaan salaam,\

in regime manhoos va nokar-e ajnabi daareh nafas ha ye aakharesho mikesheh...
Mardom bedoone hich hemaayati az khaarejaki ha boland shodan va dameshoon garm, halla har ki mikhaad har zeri bezaneh bezaarin bezaneh... be jahannam!

ye mosht yahoodie khaen bank ha ro zadan o yek mosht khaen-e digge ham (az khodehoon bad tar) ro hire kardan ke "do their dirty work for them, I summed it all up in here";

[ame="http://forums.iransportspress.com/showthread.php?t=59914"]Remember the hero saved a policeman? Gerdb is after him!!! - Community - IranSportsPress.com[/ame]

halla beheshoon begoo;
To khaah az sokhanam pand gir, khaah malaal; be jahannam!

Digge halla America-ee ha ham haghighato fahmidan (Thanks to Dr. Ron Paul) vali ba'zi az in kootah fekr ha ye ma ke kheyli ham edde'a daaran va oon ha ee ke khoda deleshoono mohro moom kardeh nemikhaan bidaar beshan, khob, be jahannam!

bandeh ke kamtar aadam-e ba sheraafat o aseeli mesle shoma ro too in site ha dideh am.
baaghi shoon beran hamoon show ha ye arbaab ha ye sag sahyoonist-eshoono tamasha konan-o az sheytaan elhaam begiran va lazzat bebaran!
be jahannam!

hehe esme in post ro ham mizaarim "be jahannam" vaaseye inke ina hamashoon ba chabar ha shoon miran hamoon ja .....ya'ni ,>>>> be jahannam :D

shahinc

Legionnaire
May 8, 2005
General jaan salaam,\

ye mosht yahoodie khaen bank ha ro zadan o yek mosht khaen-e digge ham (az khodehoon bad tar) ro hire kardan ke "do their dirty work for them, I summed it all up in here";

bandeh ke kamtar aadam-e ba sheraafat o aseeli mesle shoma ro too in site ha dideh am.
LOOOOLL, This is a joke , right ;)

May 9, 2004
General jaan salaam,\

in regime manhoos va nokar-e ajnabi daareh nafas ha ye aakharesho mikesheh...
Mardom bedoone hich hemaayati az khaarejaki ha boland shodan va dameshoon garm, halla har ki mikhaad har zeri bezaneh bezaarin bezaneh... be jahannam!

Remember the hero saved a policeman? Gerdb is after him!!! - Community - IranSportsPress.com

halla beheshoon begoo;
To khaah az sokhanam pand gir, khaah malaal; be jahannam!

Digge halla America-ee ha ham haghighato fahmidan (Thanks to Dr. Ron Paul) vali ba'zi az in kootah fekr ha ye ma ke kheyli ham edde'a daaran va oon ha ee ke khoda deleshoono mohro moom kardeh nemikhaan bidaar beshan, khob, be jahannam!

baaghi shoon beran hamoon show ha ye arbaab ha ye sag sahyoonist-eshoono tamasha konan-o az sheytaan elhaam begiran va lazzat bebaran!
be jahannam!

hehe esme in post ro ham mizaarim "be jahannam" vaaseye inke ina hamashoon ba chabar ha shoon miran hamoon ja .....ya'ni ,>>>> be jahannam :D
سلام جناب مهتی گل
مهتی جان
این ها اکثرا جوان هستند و تو شور رفتند رژیم انشالله رفتنی است اینها هر چقدر هم که ظلم کنند
اخرش مثل همان صدام گیر می افتند
بعضی ها از روی نادانی جهت مردم را تغییر میدهند
بنده بر این باور هستم که مردم اگر میخواهند انقلابی بر علیه این رژیم کنند باید دنبال رهبری بگردند که ضد رژیم باشد
بعضی ها به دنبال کمک صهیونیستها هستند
فکر میکنند صهیونیست دلش به حال ایران سوخته
بعضی ها هم از روی نادانی دنبال اخوند کروبی ورفسنجانی و یا امام موسوی که خود از بنیانگذاران حزب الله هست افتاده اند
بعضی ها رو هم اجیر می کنند تا کاری کنند که ملت اسم تظاهرات بیاید بترسند و خیال کنند تظاهرات علیه رژیم یعنی اشوب و اتش و ایجور چیزها
می خواهند کاری کنند که مردم بگویند خدا را شکر این رژیم هرچه باشد امنیت می اورد
هر چه باشد جلوی این اشوبگریها را میگیرد
بعد وقتی من می گویم درست نیست
به این شکل پیش رفتن درست نیست
با این همه تشعب افکار و رهبری مثل موسوی که حتی اگر رژیم سقوط کند خود او مثل سر ماریست که دمش را زده باشند
و تشعب افکار باعث از هم پاشیدگی ایران خواهد شد
می ایند و می گویند تو حزب اللهی هستی و بسیجی هستی و نمی دانم ممداللهی هستی
اینها الان نمی دانند وقتی که خدایی نکرده ایران را تکه تکه کردند انوقت می فهمند که صهیونیست ها به دنبال چه هستند

متشکرم

pesech

Ball Boy
May 16, 2009
we have quite afew of jackasses in this site now, i remember when i first joined in around 2003-4 i think, everything was nice and we didnt have alot of assholes running loose,
now it looks as if the animals in the zoo are loose
im sure most you know who im talking about