سئوال
O<E
S>A
Z<W
G>P

X Y V F C U K U 7 5 8 0

به ترتیب بنویسید
Jenabe MKM,
Man bi adabi be kasi nakardam. If you remember a while back you said that everyone is MKM, and since you are part of everyone, I assumed you don't mind being called MKM.
As for FA0, it is not consistent with the rest of the sequence.

By the way, I guess not responding to me about the English coach, means that you agree with what I said, eh?

May 9, 2004
Jenabe
As for FA0, it is not consistent with the rest of the sequence.

?

جناب پی جی
FA +0
البته این تست به همان
HI
ختم می شود
در مورد مربی بیلیارد من می دانم که رژیم از این فرصت ها برای تبلیغ استفاده می کند ولی این اصل موضوع که همان گرویدن خالصانه این شخص به اسلام است را نمی تواند عوض کند
و من فقط در مورد این که برخی گفته بودند بخاطر پول این کار را کرده انتقاد کردم

Attachments

PJ

IPL Player
Oct 18, 2002

جناب پی جی
FA +0
البته این تست به همان
HI
ختم می شود
در مورد مربی بیلیارد من می دانم که رژیم از این فرصت ها برای تبلیغ استفاده می کند ولی این اصل موضوع که همان گرویدن خالصانه این شخص به اسلام است را نمی تواند عوض کند
و من فقط در مورد این که برخی گفته بودند بخاطر پول این کار را کرده انتقاد کردم
Yes, but if it was thought through, you could have written the fibonacci numbers making A=0 and B=1, ... that way, it didn't have to end at HI.

And my point was that if it was khAlesAneh, he didn't even need to tell anyone, or make a big deal about it. When it becomes public and in the headlines, people are free to speculate why it was made such a big deal, and one natural line of thought is that he might have done it for the money.
The fact of the matter is that I don't know whether it was for any benefit or not and you don't know if it was khAlesAneh or not. So, the argument is moot. But the benefit of such speculation is that it might encourage him to come out and say why he did it and give more info about how it happened and that might tell us more about his intentions. Not that whatever he says is going to change the nature of this discussion.

May 9, 2004
Yes, but if it was thought through, you could have written the fibonacci numbers making A=0 and B=1, ... that way, it didn't have to end at HI.

جناب
به این شکل نمی تونستیم حرف ای جایزین ای کنونی باشد و سلسله حروف می بایستی با بی شروع می شد
و باز در عدد گذاری اشتباه پیش می امد
و باز چون ای مشخص نبود همان سر درگمی برای امتداد تست بوجود می امد
مطمئا هستم که متوجه شدید چرا

And my point was that if it was khAlesAneh, he didn't even need to tell anyone, or make a big deal about it. When it becomes public and in the headlines, people are free to speculate why it was made such a big deal, and one natural line of thought is that he might have done it for the money.
The fact of the matter is that I don't know whether it was for any benefit or not and you don't know if it was khAlesAneh or not. So, the argument is moot. But the benefit of such speculation is that it might encourage him to come out and say why he did it and give more info about how it happened and that might tell us more about his intentions. Not that whatever he says is going to change the nature of this discussion.
البته اگر خود ایشان خواسته که چنین جشنی و فیلمبرداری برگذار شود
با شما موافق هستم
ولی من فکر میکنم که ایشان مسلمان شده و بعد اینها امدند و چنین جشنی را برایش برگذار کرده اند
و ایشان هم نمی توانسته بگوید نه
و با شما هم موافقم که ما نمی دانیم واقعا نیت قلبی این شخص چیست
ولی من بنا دلایلی که در پست های قبلی ذکر کردم
موضوع پول موضوع مضحکی است
و این اولین یا اخرین بار نیست و نخواهد بود که شخصی مسلمان می شود الان شما اگر دقت می بینید اسلام
در حال گسترش است و روزانه هزاران نفر به این دین می پیوندند

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005

ولی این اصل موضوع که همان گرویدن خالصانه این شخص به اسلام است را نمی تواند عوض کند

Ajab...albate man shakhsi ro mishnaasam ke mozakhraf ziaad migofte va yeki az mozakhrafaatesh in boode: "harkassi gheymati daare va harki ino enkaar kone doroogh gofte"...vali khob shaayadam eshtebaah kardam o oon shakhs aslan ye hamchin chizi nagofte o man dorost yaadam nemiaad...begzarim...

May 9, 2004
Ajab...albate man man shakhsi ro mishnaasam ke gofte "harkassi gheymati daare va harki ino enkaar kone doroogh gofte"...vali khob shaayadam eshtebaah kardam o oon shakhs aslan ye chize dige gofte o man dorost yaadam nemiaad...begzarim...
جناب
این شخص من بودم و من این حرف را زدم و هنوز هم تکرار میکنم
که هر شخصی قیمیتی دارد و هر کس ان را انکار کند دروغ گفته
ولی مشکل شما اینجاست که جمله را از یک زاویه می نگرید اگر خواستید در این مورد توضیحات لازم را خواهم داد

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
جناب
این شخص من بودم و من این حرف را زدم و هنوز هم تکرار میکنم
که هر شخصی قیمیتی دارد و هر کس ان را انکار کند دروغ گفته
ولی مشکل شما اینجاست که جمله را از یک زاویه می نگرید اگر خواستید در این مورد توضیحات لازم را خواهم داد
Ehhh? pas to boodi? Khob pas tozihaate laazemo bede 4P. Age to be ye hamchin theory eteghaad daari, az kojaa midooni in shakhse ingilisi khaalesaane khar shode o "gheymati nadaashte"? Ishoon ham mitooneste gheymati daashte baashe o oon gheymat ro ham daryaaft karde baashe.

Albate haalaa ke joftemoon yaademoon oomad ke to boodi ke in harfo zadi, bad az aaghaaye davoud john, mitoonim berim sare gheymate khode jenaab aali.

May 9, 2004
Ehhh? pas to boodi? Khob pas tozihaate laazemo bede 4P. Age to be ye hamchin theory eteghaad daari, az kojaa midooni in shakhse ingilisi khaalesaane khar shode o "gheymati nadaashte"? Ishoon ham mitooneste gheymati daashte baashe o oon gheymat ro ham daryaaft karde baashe.

Albate haalaa ke joftemoon yaademoon oomad ke to boodi ke in harfo zadi, bad az aaghaaye davoud john, mitoonim berim sare gheymate khode jenaab aali.
مشکل جنابعالی اینجاست
که قیمت را در جمله پول تعریف کرده ای
یعنی جمله من را بصورتی مادی تعریف کرده ای

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
lol, khob, begoo bebinam to gheymat ro be che soorat tarif mikoni? gheymate manavish cheghadr mitoone boode baashe 4P?

Masalan khode shomaa be har haal gheymatet baayad kheyli baalaa miboode o az gharaare maloom pardaakht ham shode ke az hezbe mehro, tanafor az regime o sine chaaki vaase sarzamine ahooraai be roozi residi ke az regime o AN o eslam o ghoraano, harchi ke dahane sarzamine ahooraai ro gaaide defaa mikoni. Gheymate shomaa cheghadr boode? Haalaa nemikhaay gheymate maadito begi? Nagoo, begoo bebinam gheymate manavit cheghadr boode? :)

PJ

IPL Player
Oct 18, 2002

جناب
به این شکل نمی تونستیم حرف ای جایزین ای کنونی باشد و سلسله حروف می بایستی با بی شروع می شد
و باز در عدد گذاری اشتباه پیش می امد
و باز چون ای مشخص نبود همان سر درگمی برای امتداد تست بوجود می امد
مطمئا هستم که متوجه شدید چرا

البته اگر خود ایشان خواسته که چنین جشنی و فیلمبرداری برگذار شود
با شما موافق هستم
ولی من فکر میکنم که ایشان مسلمان شده و بعد اینها امدند و چنین جشنی را برایش برگذار کرده اند
و ایشان هم نمی توانسته بگوید نه
و با شما هم موافقم که ما نمی دانیم واقعا نیت قلبی این شخص چیست
ولی من بنا دلایلی که در پست های قبلی ذکر کردم
موضوع پول موضوع مضحکی است
و این اولین یا اخرین بار نیست و نخواهد بود که شخصی مسلمان می شود الان شما اگر دقت می بینید اسلام
در حال گسترش است و روزانه هزاران نفر به این دین می پیوندند
Of course the sequence would have started from B and all the letters would have shifted. I don't see why there would be any confusion.

You are free to make an assumption that money is not a factor and I can do the same that it is a factor. If this guy did an ounce of research before converting, it was not that hard to know that this is going to happen and it is going to be all over the news. So, directly or indirectly he must have made a choice that it is ok to be in the news. If you are familiar with western media, it is very common for someone to be paid for a report taken from his private life. I'm sure IRI media have similar tactics. Whether the advantage he is gaining is monetary or not, I don't know.
Of course a lot of people covert to Islam everyday, but not many of them show up in the news. That is mainly because they try to keep it private.
There are also some people who are famous and convert and they do show up in the news, which is not that unexpected, given that they are already famous. But in this case, the guy is an unknown before and all over the news after conversion. Since you are very smart, I am sure you can do the math.

Jun 7, 2004
I would be happy with the limits defined by the United States constitution first amendment, and nothing less.
I would not. In the area of free speech it gets it right but liberty in the US constitution let alone US currently does not go nearly far enough, in the area of money for example. Thomas Jefferson's prediction on the consequence of that hole in the US constitution is should be considered an astonishing prophecy. Freedom should be far, far greater.

May 9, 2004
lol, khob, begoo bebinam to gheymat ro be che soorat tarif mikoni? gheymate manavish cheghadr mitoone boode baashe 4P?

Masalan khode shomaa be har haal gheymatet baayad kheyli baalaa miboode o az gharaare maloom pardaakht ham shode ke az hezbe mehro, tanafor az regime o sine chaaki vaase sarzamine ahooraai be roozi residi ke az regime o AN o eslam o ghoraano, harchi ke dahane sarzamine ahooraai ro gaaide defaa mikoni. Gheymate shomaa cheghadr boode? Haalaa nemikhaay gheymate maadito begi? Nagoo, begoo bebinam gheymate manavit cheghadr boode? :)
جناب
اسایش خاطر نوعی بها و قیمت است
شاید کسی بخاطر اسایش خاطر روحی و روانی به متکبی روی ببرد ولی در اخر این شخص تنها مصلحت خود که همان اسایش ذهنی است را با چیزی معامله کرده
این چیز ممکن است گذشت از برخی از امور باشد یا هر نوع کالای مادی و یا امور معنوی دیگر
ما چون نمی توانیم برای اشیا غیر مادی تقییمی انجام دهیم به همین خاطر کلمه قیمت را فقط در موارد مادی بکار می بریم
و به این خاطر شما در مورد جمله من به اشتباه افتادید
من هنوز هم از سرزمین اهورای دفاع میکنم
این شما هستید که این سرزمین اهورایی را با هوای نفس خود عوض کردید و ایده های خود را جایگزین عشق
به سرزمین اهورایی کرده اید
یعنی شما ایران را فروخته اید به خواسته های خودتان و خودتان هم نمی دانید
تا انجا که حتی شکست تیمی از این سرزمین اهورایی شما را خوشحال و پیروزی ان شما را افسرده می گرداند
معنی این چیزی نیست بجز انکه شما این سرزمین را فروخته اید
حالا قیمت چه هست را

عاقلان دانند

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
Khob khob...koso shero bezaar kenaar, haalaa begoo bebinam ey aashegh, in IR o ahmadinejaad masoole koshtaareo tajaavoz be mellate ahooraaiye iran boodan yaa naboodan? Nazaret chiye? Yaa inke aslan IR o AN niroo haaye ahooraai hastan ke mikhaan keshvare ahrooraai ro paak saazi konan o az sharre mellate ajnabi nejaatesh bedan haa? :)

May 9, 2004
Of course the sequence would have started from B and all the letters would have shifted. I don't see why there would be any confusion.
جناب پی جی
در صورتی تست با بی بی شروع می شود که بخواهیم انرا تا بینهایت ادامه دهیم
ولی همانطور که عرض کردم انتهای تست همان
ای اچ بوده و لازم به صفر نداشت
You are free to make an assumption that money is not a factor and I can do the same that it is a factor. If this guy did an ounce of research before converting, it was not that hard to know that this is going to happen and it is going to be all over the news. So, directly or indirectly he must have made a choice that it is ok to be in the news. If you are familiar with western media, it is very common for someone to be paid for a report taken from his private life. I'm sure IRI media have similar tactics. Whether the advantage he is gaining is monetary or not, I don't know.
Of course a lot of people covert to Islam everyday, but not many of them show up in the news. That is mainly because they try to keep it private.
There are also some people who are famous and convert and they do show up in the news, which is not that unexpected, given that they are already famous. But in this case, the guy is an unknown before and all over the news after conversion. Since you are very smart, I am sure you can do the math.
دوست عزیز
در اینمورد با شما موافق هستم
و به نظر من رژیم از اینگونه خبرها برای تبلیغ استفاده می کند و شاید خود شخص هم همکاری کند
ولی اصل مطلب یعنی ایا ایشان ریا کار هستند یا یک مومن واقعی را نمی توان جزم کرد
تنها انتقاد من این است که برخی از دوستان می ایند و همه چیز را مادی می پندارند
امکان دارد ایشان اصلا اعتقادی نداشته باشد و برای چیزی که من و شما نمی دانیم اظهار مسلمانی کرده باشد
و همچنین امکان دارد ایشان واقعا به اسلام علاقه پیدا کرده
و بعد از ان خواسته که با اینکار تبلیغی هم برای انچه او به ان علاقه مند شده کرده باشد
در صورت دوم نمی توان گفت که ریا کار است
یک مثال ساده را در نظر بگیرید
یک شخصی قبلا طرفدار برزیل بوده بعد از مارادونا خوشش امده وعاشق اژانتین شده
این شخص رفته و بین هواداران ارژانتین و جشنی گرفته
در اینجا شاید طرفداران ارژانیتن از چنین شخصی برای تبلیغ تیمشان استفاده کنند ولی این کار باعث نمی شود که بگوییم که ان کسی که تیم خودش را عوض کرده صد در صد بخاطر پول و جشن و شهرت این کار را کرده

متشکرم

May 9, 2004
Khob khob...koso shero bezaar kenaar, haalaa begoo bebinam ey aashegh, in IR o ahmadinejaad masoole koshtaareo tajaavoz be mellate ahooraaiye iran boodan yaa naboodan? Nazaret chiye? Yaa inke aslan IR o AN niroo haaye ahooraai hastan ke mikhaan keshvare ahrooraai ro paak saazi konan o az sharre mellate ajnabi nejaatesh bedan haa? :)
جناب
به نظر من افکارشما با افکار احمدی نژاد هرچند که در تضاد است ولی این تضاد مثل عکس یک شخص در اینه است

بله جانم

PJ

IPL Player
Oct 18, 2002
جناب پی جی
در صورتی تست با بی بی شروع می شود که بخواهیم انرا تا بینهایت ادامه دهیم
ولی همانطور که عرض کردم انتهای تست همان
ای اچ بوده و لازم به صفر نداشت

دوست عزیز
در اینمورد با شما موافق هستم
و به نظر من رژیم از اینگونه خبرها برای تبلیغ استفاده می کند و شاید خود شخص هم همکاری کند
ولی اصل مطلب یعنی ایا ایشان ریا کار هستند یا یک مومن واقعی را نمی توان جزم کرد
تنها انتقاد من این است که برخی از دوستان می ایند و همه چیز را مادی می پندارند
امکان دارد ایشان اصلا اعتقادی نداشته باشد و برای چیزی که من و شما نمی دانیم اظهار مسلمانی کرده باشد
و همچنین امکان دارد ایشان واقعا به اسلام علاقه پیدا کرده
و بعد از ان خواسته که با اینکار تبلیغی هم برای انچه او به ان علاقه مند شده کرده باشد
در صورت دوم نمی توان گفت که ریا کار است
یک مثال ساده را در نظر بگیرید
یک شخصی قبلا طرفدار برزیل بوده بعد از مارادونا خوشش امده وعاشق اژانتین شده
این شخص رفته و بین هواداران ارژانتین و جشنی گرفته
در اینجا شاید طرفداران ارژانیتن از چنین شخصی برای تبلیغ تیمشان استفاده کنند ولی این کار باعث نمی شود که بگوییم که ان کسی که تیم خودش را عوض کرده صد در صد بخاطر پول و جشن و شهرت این کار را کرده

متشکرم
It didn't stop you from being sure he did it out of kholoose niyyat, eh?
The fact of the matter is nobody knows the reason behind his decision. The same way you can be sure he has done it out of kholoose niyyat, someone else can be sure he did for money, women, or anything else.
Of course this is all speculation and everyone says his/her own opinion.
When a news like that comes in the headlines it is anyone's guess. If one wants to do it in private, he will make sure it gets done in private.

Now, on a different subject, I thought you said here:
[ame="http://forums.iransportspress.com/showpost.php?p=755188&postcount=10"]Community - IranSportsPress.com - View Single Post - Interesting parallel between shah's last speech on TV and what IRI is doing today[/ame]
that everyone is in one way MKM, now my question to you is why did you get insulted? Did you have a change of heart?