2 explosions in Tehran

SirAlex

National Team Player
May 6, 2007
5,124
0
#61
Man ye teory daram ke az teorihaye IR mohkamtar hastesh:

moddatieh ke az Chief va member_of_day khabari nist. Ghalat nakonam kaare in 2 ta hastesh.

Yek manbae agaah be man goft ke Chief az Texas va member az Kuwait raftan tehran, 2 ta motor Honda CBR 600 az basij mahaleh gharz gereftan ya dozdidan, Chief karesho balad bood va Shahriari ro kosht, vali member mesle hamisheh gand zad va be fazl elaahi natoonest Abbasi ro bokosheh.

:puffpuff:
 

Bache Tehroon

Elite Member
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#62
Man ye teory daram ke az teorihaye IR mohkamtar hastesh:

moddatieh ke az Chief va member_of_day khabari nist. Ghalat nakonam kaare in 2 ta hastesh.

Yek manbae agaah be man goft ke Chief az Texas va member az Kuwait raftan tehran, 2 ta motor Honda CBR 600 az basij mahaleh gharz gereftan ya dozdidan, Chief karesho balad bood va Shahriari ro kosht, vali member mesle hamisheh gand zad va be fazl elaahi natoonest Abbasi ro bokosheh.

:puffpuff:
Further reports expand on the scenario and confirm that Member's failure to detonate his explosives in a timely fashion can be attributed to the fact that the pass-code used for detonation was the word "ژیگول", but he did not know how to type that word on his detonator. His partner kept sending him text messages on the phone asking him about the delay and Member kept replying "کیر کردم".

Someone eventually managed to type the letters for him but it was not as effective as it should've been.
 

SirAlex

National Team Player
May 6, 2007
5,124
0
#63
برگزاري فارس: رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران گفت: «در صورت درخواست اساتيد و تصويب آن در شوراي امنيت ملي، در نحوه ي ترور اساتيد تجديد نظر كرده و آن ها را با روش هاي بدون درد ترور خواهيم كرد.»
يدالله جواني با اشاره به رسالت اصلي سپاه گفت: «ترور مخالف يكي از وظايف مقدس سپاه پاسداران است اما در كنار آن، ما به عقيده ي مخالف هم احترام مي گذاريم زيرا سپاه پاسداران نشان داده كه نهادي كاملن انتقاد پذير است. اساتيد جايگاه رفيعي در جامعه دارند و نظر آنان براي ما محترم است لذا اگر نسبت به شيوه هاي ترور ما انتقادي دارند، آن را با جان و دل مي پذيريم و حاضريم در روش هاي خود تجديد نظر كرده و اساتيد محترم را با شيوه هايي لطيف تر و انساني تر ترور كنيم.»
 

mowj

National Team Player
May 14, 2005
4,739
0
#64
آیا حسین شریعتمداری چیزی از منافع ملی هم می فهمد؟
تلاش کیهان برای منحرف کردن روند پیگیری ترورهای اخیر



کلمه – گروه سیاسی: در حالی که این روزها بسیاری از دلسوزان کشور هشدار می دهند که ناامنی ها و ترورهای اخیر، به علت انحراف دستگاههای مسئول در یک سال و نیم گذشته و دخالت آنها در رقابت های جناحی و مسائل سیاسی داخلی به جای تمرکز بر روی دشمنان خارجی کشور بوده است، روزنامه کیهان در یادداشت روز چهارشنبه خود تلاش کرد بار دیگر به این انحراف عمیق دامن بزند و نهادهای امنیتی را تشویق کند که به جای تحت پیگرد قرار دادن عوامل ترورهای اخیر، همچنان به آنچه کیهان “فتنه ۸۸″ می نامد، بپردازند.
به گزارش کلمه، روزنامه کیهان در سرمقاله روز چهارشنبه خود که به قلم حسین شریعتمداری نوشته شده، ادعا می کند که: “سران و عوامل اصلی فتنه ۸۸ نه فقط با تروریست هایی که دست به ترور دو دانشمند هسته ای کشورمان زده اند، هویت مشترک و یکسانی دارند، بلکه خیانت سران فتنه، بارها از جنایت تروریست های صبح دوشنبه تهران، بیشتر و نفرت انگیزتر نیز بوده و هست.”
این روزنامه وابسته به دولت علاوه بر اینکه به شیوه همیشگی خود، این ادعا را نه یک تحلیل بلکه یک خبر دانسته، تلاش کرده نهادهای امنیتی را از پیگیری پرونده ترورها منحرف و همچنان به دخالت و جانبداری در بحثهای داخلی سیاسی تحریک کند، و از این رو نوشته است: “جای این سؤال است که عاملان ترور دانشمندان هسته ای ایران، چه می خواسته اند و در پی چه بوده اند که سران فتنه طی ۸ ماه فتنه گری و خیانت و جنایت در پی آن نبوده اند؟!”
شریعتمداری در بحبوحه محکومیت همه جانبه ترورهای اخیر از سوی جناحهای مختلف سیاسی، تلاش کرده از آب گل آلود ترورها – که به زعم برخی ناظران، ممکن است توسط اسرائیل طرح ریزی شده باشد – ماهی بگیرد. این در حالی است که حتی در کشورهایی که با جنگ داخلی دست به گریبان اند، اتحاد بر ضد تهدید خارجی، یک اصل طبیعی و متعارف است، و عجیب است که نماینده رهبری در موسسه کیهان، از فهم این اصل بدیهی هم عاجز نشان می دهد.
وی در پایان یادداشت خود نتیجه گرفته است که: “سران و عوامل اصلی فتنه ۸۸ نه فقط با جنایتکارانی که دست به ترور دانشمندان هسته ای ایران زده اند، هویت مشترکی دارند، بلکه ابعاد جنایت آنان بارها از اقدام تروریستی صبح دوشنبه تهران گسترده تر و مشمئز کننده تر است.”
بدین ترتیب، با همان منطقی که آقای شریعتمداری و برخی دوستانش دارند و منتقدان و معترضان انتخاباتی را به دست داشتن در خون شهدای سبز متهم می کنند، باید اکنون آقای شریعتمداری و کیهانیان را نیز در خون دانشمندان ترور شده، مقصر دانست. چرا که او آشکارا تلاش می کند نهادهای امنیتی و انتظامی را به جای پیگیری عوامل اصلی این حادثه، به ادامه رویه های غلط و انحرافات یک سال اخیر وادارد. این، بی کم و کاست، ادامه همان منطقی است که جنایت کهریزک را بد می دانست اما اعتراضات مردمی را بدتر از آن می پنداشت. اینک یک حادثه ی تروریستی رخ داده که از نگاه همین گروه، البته بد است اما بدتر از آن کماکان همان متهم موهومی است که پای ثابت تقصیرهای یک سال و نیم اخیر است، یعنی آنچه فتنه ۸۸ نامیده می شود. در واقع ظاهرا مدلول یکی است، اما هدف اصلی، غبارافکنی بر یک واقعیت است: جنایت؛ چه در ماجرای کهریزک و کف خیابان های تهران و مشهد و شیراز، و چه در عملیات تروریستی صبح دوشنبه، و البته آقای شریعتمداری و رفقایش بهتری می دانند که چه نفعی از این ایجاد انحراف می برند.
جالب اینجاست که نماینده رهبری در روزنامه کیهان، در یادداشت توهین آمیز خود در روز چهارشنبه، حتی اشاره ای ضمنی در تقبیح امر واقع یعنی ترور صورت گرفته یا مثلا ضرورت ارتقای امنیت در کشور و یا فی المثل پیشنهاد و نقدی برای جلوگیری از بروز دوباره چنین وقایعی نکرده است، آنچنان که ظاهرا این مساله برای او و دوستانش اصلا دغدغه نیست. او و دوستانش در برخی نهادها، ظاهرا وظیفه ی اصلی خود را در این می بینند که با تمام قدرت به منتقدان دلسوزی که با عملکرد دولت فعلی و متحدانش در برخی ارکان نظام مخالفند، بتازند؛ وگرنه ترور یکی دو استاد دانشگاه که موضوعیتی برای آنان ندارد! اصل مساله برای آنها، این است که از هر آب گل آلودی استقبال شود تا مگر صیدی برای منافع جناحی انها به بار آید. حال در این میان چه بر سر منافع ملی می آید، به نظر می رسد که برای ایشان اهمیتی ندارد.
سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، چندی پیش اعتراف کرد که این نیرو به دلیل اشتغال به سرکوب مخالفان و معترضان به انتخابات، از برخورد با سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر بازمانده است. آیا آقای شریعتمداری اکنون با توجه به تلاشش برای منحرف کردن دوباره نهادهای مسئول از پیگیری ترورهای اخیر، به عواقب این کار توجه می کند؟ آیا او مسئولیت خون شهدای اخیر را می پذیرد؟
 

mowj

National Team Player
May 14, 2005
4,739
0
#65
The more they open their mouth the more they provide proof of why regime carried out the murder of Physicists professors. Acts of a desperate confused regime after a bloody yet failed coup d'etat.



وزير اطلاعات: گروه های شکست خورده در ترورهای اخير ايران نقش داشتند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اطلاعات با اشاره به ترورهای اخير دانشمندان ايرانی گفت: يکی از اقدمات جديد سرويس های اطلاعاتی غرب استفاده از گروه های شکست خورده ای است که در مقابل ايران نتوانسته اند به جايی برسند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی ظهر امروز در سيزدهمين همايش شاخص های خط امام (ره) در قم اظهار داشت: يکی از مباحثی که حرف نخست را در نظام و نهضت انقلاب اسلامی می زند دشمن شناسی و شناخت دشمن است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن عنوان داشت: جنگ نرم دشمن جنبه تدافعی دارد، دشمن می خواهد در مقابل هجمه سنگينی که امام خمينی(ره) با معماری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ايران بر عليه استکبار در تمام دنيا به وجود آوردند، ايستادگی کند.
وزير اطلاعات ادامه داد: هجمه نرم و سنگين امام خمينی(ره) تمام هستی دشمن و استکبار را زير سوال برد و در معرض تهديد سنگينی قرار داد و به همين خاطر است که در طول ۳۰ سال عمر انقلاب اسلامی، انقلاب ما با افت و خيزهايی همراه بوده است.
وی با اشاره به عملکرد مناسب دولت نهم ابراز داشت: با شکل گيری دولت نهم هجمه سنگين امام خمينی(ره) به جای خود بازگشت و بار ديگر دنبال می شود.
* امام خمينی (ره) از غفلت و حماقت دشمن به بهترين وجه استفاده کردند
حجت الاسلام والمسلمين مصلحی جنگ نرم دشمن را يکی از صحنه های نفس گير نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمن دانست و گفت: جنگ نرم دشمن با هيچ يک از درگيری ها قابل مقايسه نيست و امام خمينی (ره) دقيقا از غفلت و حماقت دشمن به بهترين وجه استفاده کردند.
وی تصريح کرد: در دوران حيات امام خمينی (ره) برخورد رسانه ها، حرکات و صحبت های امام(ره) منعکس می شد، اما بعد از رحلت امام خمينی(ره) دشمن هوشيار و متوجه اشتباهات خود شد و ما شاهد تحريم خبری رسانه های دشمن درباره سخنان رهبری هستيم.
وزير اطلاعات با اشاره به تجربيات غرب در دوران جنگ سرد و اتحاد جماهير شوروی بيان داشت: در اين دوران غرب به تجربه بزرگی دست پيدا کرد و به موقعيت هايی رسيد و طراحی های دراز مدتی را شکل داد.
وی با بيان اينکه استکبار به نکاتی در مورد ايران و جگ نرم دست يافته که بايد نسبت به آنها هوشيار باشيم، عنوان داشت: غرب دريافته است که فرهنگ، استقلال جويی، اعتماد و خداجويی تا زمانی که در ميان مردم ايران وجود دارد اهدافش در جنگ نرم محقق نخواهد شد و اساس جنگ نرم همين است که می خواهد نظام حکومتی و باورها و ارزش های موجود در کشور را متحول کند.
* اگر کسی تصور کند که انتخابات سال گذشته دعوای ميان دو فرد بوده سخت در اشتباه است
حجت الاسلام والمسلمين مصلحی خاطرنشان کرد: برای تحول در باورها و ارزش های موجود و نظام معرفتی از ۲۰ سال گذشته چندين موسسه در داخل کشور با طراحی آمريکايی ها شکل گرفته است، زيرا يکی از تاکتيک های دشمن استفاده از فرصت ها است.
وی انتخابات سال گذشته را فرصت مناسبی برای غربی ها دانست و تصريح کرد: اگر کسی تصور کند که انتخابات سال گذشته دعوای ميان دو فرد بوده است سخت در اشتباه است زيرا انتخابات فرصتی برای استکبار بود تا بتوانند نقش های برنامه ريزی شده خود را عملی کنند.
وزير اطلاعات با بيان اينکه سران و مديران فتنه با مقوله ولايت فقيه مخالف هستند، گفت: ولايت فقيه است که جلوی بسياری از کارها را می گيرد و نظام را کنترل می کند لذا به همين خاطر است که دشمن می خواهد با مقولاتی همچون سوداگرايی، پوچ گرايی و از خود بيگانگی آنها را جايگزين مقولات ما کند.
* تشکيل وهابيت صهيونيست و شيعه صهيونيست اخطاری جدی است
وی خاطرنشان کرد: در ۲۵ سال گذشته تاکنون ۸۰ موسسه، بنياد و انجمن و شرکت متخصص جنگ نرم در مورد ايران راه اندازی شده که با بودجه های دو ميليارد دلاری در سال در حال فعاليت هستند.
حجت الاسلام والمسلمين مصلحی با اشاره به تشکيل گروه های مختلف در داخل و خارج از کشور برای جنگ نرم با ايران اظهار داشت: جريان گروه ها در جنگ نرم مانند گروه های تبشيری که برخی آن را کوچک می شمارند بايد مورد توجه باشند و به فعاليت های آن توجه کنيم، زيرا در سفر مقام معظم رهبری به استان قم نيز به اين مسئله اشاره شد و حوزه بايد پاسخگو باشد.
وی بيان داشت: صهيونيست در مسيری حرکت می کند که همه اديان را به سوی خود بکشد و همانطور که برای مسيحيت، مسيحيت صهيونيست شکل داد، وهابيت صهيونيست و شيعه صهيونيست را هم راه اندازی کرده و اين اخطاری جدی است که ساده از کنار آن نبايد گذشت و موسسات علمی بايد برنامه ريزی کنند و کار محتوايی و فکری انجام دهند.
وزير اطلاعات تصريح کرد: نکته قابل توجهی که در فرقه های نوظهور همچون شيطان پرستی و فمنيست بايد به آن توجه شود آن است که فرقه های نوظهور در بخشی از کار خود از مذهب استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ناکارآمد جلوه دادن اسلام برای راهبری جامعه، جداسازی بدنه اجتماعی و مردمی از حاکميت نظام با هدف ايجاد احساس درماندگی، استفاده از شبکه های ماهواره ای، تبليغ مکاتب انحرافی و جذب مريد در ميان جوانان و نوجوانان، آموزش برخی اقشار مانند دانشگاهی ها، فرهنگيان، پزشکان و خبرنگاران توسط سرويس های دشمن برای براندازی نظام و... از جمله محورهای فعاليت های دشمن عليه ايران در جنگ نرم است.
حجت الاسلام والمسلمين مصلحی با اشاره به ترورهای اخير در کشور عنوان داشت: در اين ترورها يکی از اقدمات جديدی که سرويس های اطلاعاتی موساد و سرويس های اطلاعاتی انگليس انجام دادند، استفاده از گروه های شکست خورده ای بود که در مقابل جمهوری اسلامی ايران نتوانسته اند به جايی برسند.